EGYFÁZISÚ FESZÜLTSÉGSZABÁLYZÓ SOLVART
Várható szállítás: | 2025. január 01. |
Szállítási díj: | 990 Ft |
|
|
|
Leírás és Paraméterek
Beszerelési útmutató:
A feszültségszabályzó kivezetéseit el kell látni a munkagép vagy motorkerékpár hálózatához illeszkedő kábelsarukkal. A végeket a zsugorcsövezni kell, esetleg szigetelőszalaggal kell betekerni, mert az összezáródás a szabályzó meghibásodását eredményezheti.
Az akkumulátor töltőkörét (B+) – ha gyárilag nincs – el kell látni olvadóbiztosítóval (cca. 20A).
A munkagép (motorkerékpár) hálózatában lévő jelentős feszültségesések (leszorításoknál, csatlakozóknál) melegedéseket, kilágyulásokat okozhatnak, valamint a szabályozási szint jelentős eltolódását eredményezheti, ezért ezeket célszerű felderíteni és megszüntetni. A beszerelést feszültségmentes állapotban (levett akkusaru) kell elvégezni.
Bekötés:
Fekete | test (31) |
Szürke | fázistekercs egyik vége (sorrend tetszőleges) |
Szürke | fázistekercs másik vége (sorrend tetszőleges) |
Vastagabb piros | állandó feszültség (B+) |
Vékonyabb piros | kapcsolt feszültség (15) |
Zöld | kontroll lámpa 15-ön |
Sárga | kontroll lámpa 31-en (opció*) |
A sárga vezeték a japán kistraktorok kontroll lámpáit tudja vezérelni. Amennyiben nem japán kistraktorba került beszerelésre (pl.: motorkerékpár vagy mopedautó) akkor a vezeték értelemszerűen kimarad, nem kerül bekötésre (szigetelni kell).